Розділи сайта
Скачать TIGER CMS
Новини школи
Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу
 

Коваль Олександр Сергійович.

Вчитель історії, правознавства та громадянської освіти. В 2024 році закінчив Вінницький державний університет ім. Михайла Коцюбинського та здобув ступінь магістра за спеціальністю 014.03 Середня освіта (Історія) українознавство та краєзнавчо-туристична робота.

В даній школі працює з 2023 року 

 

 

 

 

Корчмар Катерина Андріївна

Вчитель української мови та літератури.

Закінчила у 2024 році Комунальний заклад вищої освіти "Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж" та отримала повну освіту за спеціальністю Середня освіта (Українська мова і література). 

Педагогічний стаж - 3 роки 

Педагогічне кредо - "Через слово — до серця, через літературу — до душі. Навчаю учнів любити рідну мову й пізнавати себе через неї."                         

 

Болобан Людмила Юріївна

 

Вчитель української мови та літератури.

 

Закінчила у 2008 році Вінницький державний педагогічний університет імені          Михайла Коцюбинського та отримала повну освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. Зарубіжна література та українознавство».

 

В 2009 році здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача української мови та літератури.

В даній школі почала працювати з 2008 року.

 

Хільченко Оксана Валентинівна

 

Керівник методичного об'єднання вчителів суспільно- гуманітарного циклу. 

 

Вінницький педагогічний інститут закінчила в 1998. Вища категорія.

Учитель англійської мови.

 

 

Працювала в ЗОШ № 31, в даній 14 школі працює з 2008 року. 

http://khilchenko-oksana.blogspot.com

 


Мащенко Катерина Ігорівна

Вчитель англійської мови.

Педагогічний стаж — 1 рік.
Навчається у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського.
Володіє англійською мовою, вивчає німецьку та корейську. Активно вдосконалює свої професійні навички, впроваджує сучасні методики навчання та створює дружню атмосферу на уроках.
Її мета — допомогти учням не лише опанувати іноземну мову, а й полюбити процес навчання, відкрити для себе культуру англомовних країн і впевнено спілкуватися англійською у будь-яких ситуаціях.